vrijdag 23 september 2016

Schattig.

Zelf vindt ze de kleur spuuglelijk! 


Maar, oh, wat is ie handig! 

Het klosjesmalletje van Supergoof. 

Eerlijk gezegd ben ik gek op geelgroen.
Onze onvolprezen quiltgroep 
noemde dit groen dan ook 
Anny-groen. 

Op het gevaar af dat het nu
een oma vertelt verhaaltje wordt: 
ik ben nog uit de tijd van kartonnen malletjes.

Daarna leerde ik bij Ted Storm 
om mallen te maken van 
röntgenplaat. 

Maar ja. ook röntgenfoto's 
gaan tegenwoordig ook digitaal.
Nooit meer haal ik een 
levensgrote map bij
de Röntgenafdeling op 
voordat ik naar mijn oncoloog ga.

Ooit liet ik de klosjesquilthype links liggen.

Er is altijd wel wat anders te doen.
Bovendien blogde ik toen pas.
(Op weblog... ooit raakte alles zoek!) 


Het is zo'n leuk patroontje.

Echt patchwork.
En leuk om onder de koffie te maken bij omi. 


Gisteren spelde ik wat blokjes aan elkaar.

En tot drie keer toe riep er iemand:
"Wat schattig!"

En dat wordt ie ook.
Maar onderschat het patroonje niet: 
op de hoekjes komen wel 
8 puntjes bij elkaar!


Voorlopig blijft het heerlijk 
verslavend.
Nog eentje!

Nog eentje! 

1 opmerking: