zondag 18 september 2016

Covergirl

Iedereen die me een beetje 
kent
weet het al: 


er moest natuurlijk een boekje komen
speciaal voor het handletteren. 

Nu heb ik daar de ideale 
kinderfoto voor! 


Ooit belande ik zo op de 
cover van het boek "Briefgeheimen"

Een initiatief van NRC Next.
Op een briefkaart 
een zelf geknutselde kaart opsturen 
met een geheim.
Liever dus niks digitaals.


Vaste lezers weten het ondertussen wel
wat het echte geheim is! 

Ik heb helemaal geen zusje! 


Maar die foto, een van de weinige,
gemaakt bij een echte fotograaf.,
wat heb ik daar een plezier van. 

Het jurkje was rood en ik weet nog wel dat 
ik een pluchen hondje vast moest houden.
Iets dat ik heel akelig vond.
Iech pluche, velours, fluweel: 
ik vind het griezelig om aan te raken.
Nu ook nog.

Toch was het handig, dat hondje,
want nu kan ik me werkelijk alles 
in handen geven! 


Maar ik moet m'n kaarten nog steeds kopen.
Zover ben ik nog niet met handletteren.

Je snapt zeker wel dat dit een van mijn 
favorieten is! 

Zo'n georganiseerde troep.
Daar ben ik heeel goedin. 

1 opmerking:

  1. Ik wil dat ook graag eens leren, heb me er ook een leuk boek voor aangeschaft, "Handlettering Doe Je Zo". Met mooie voorbeelden en lessen er in. Ik vind het super leuk, maar moet me nog heel veel leren hoor.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen