zondag 24 juli 2016

Klein geluk.

De zomer is alweer zover dat de 
planten zaad maken.

Meestal doe ik dat in een
koffiefilter.
Even de naam erop.
En ik kan weer iemand blij maken.


Maar toen viel vrijdagochtend 
het vierde deel van de nieuwe quilt van Susan Smith,
je weet wel die met die lange naam
in de bus.

Daar zitten altijd bijpassende postzegels op.

Tja en die gaan niet zomaar de oud papierbak in. 


Laat ik nu net akeleizaad verzameld hebben! 


Een beetje knip- en plakwerk.

Zo'n envelop heeft meer hoeken...
en met de printer maak ik van eigen werk 
eigen "postzegels".

Zulke zegels die geen frankeerwaarde hebben 
heten officieel cinderella's.

Dus even wat opgezocht.
Stempeltje erop.


Draadje door het open onderkantje.


Zo is een nieuwe "zaadzakjeslijn" geboren! 

Klein geluk voor mezelf 
en ik denk ook wel voor degene die 
het zakje ontvangt! 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Mijn akeleien zijn allemaal verdwenen sinds de tuin een opknapbeurt krijgt. Heb er dus geen 1 meer staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ochhhh, wat schattig is dit! Klein geluk? Echt groot geluk - leuke zaadjes ( welke kleur?), beeldige verpakking.. enig kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk bedacht en gemaakt Anny! Jij blijft ons inspireren met je creativiteit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat zal het een feestje zijn, om zo'n mooi zakje met zaadjes te ontvangen. Hergebruik van mooi materiaal is fantastisch, daar hou ik ook van..
    Zou ik daarom zoveel bewaren...........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En een leuke idee tip voor ons ...dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn leuke zaadzakjes geworden en allemaal uniek.

    BeantwoordenVerwijderen