woensdag 4 november 2015

Opschudding.

Oh, ik schijn nogal wat veroorzaakt te hebben 
met het kattenbreiboek
uit het vorige blogje.


Er zijn APPende katten die zich verenigen in 
buurtcommitees. 
Spandoek schilderend hondjes met stakingsplannen! 

Dat is niet voor de poes. 

En... wat denk je hiervan?
Een kalender met een mutsdragende poes 
per maand?
Dat is toch geweldig!  
Dat arme beest!

Let op: het gevaar is nog niet geweken.

Er is een boekje 


met leuke gebreide outfits voor de hond. 

Oh, wat zou zo'n alpino Lizzy 
leuk staan.
Die heeft toch al een "bedelaarshoofd".

(Dat bedelaarshoofd komt van de 
oude Mevrouw, als je goed een hoed kunt hebben
heb je zo'n hoofd.) 


Het boek heet "Wollige Woefers".

Nee, ik koop het niet.


Hoewel, hoe feestelijk kan een kraagje niet zijn?

Net iets voor de feestdagen. 

4 opmerkingen:

  1. Oh, dat boek staat op de " Nieuw" tafel in de bieb van Sneek! Ik heb het ingekeken en vraag me af welke arme hond die jasjes aankrijgt.. Hoewel ik de voorplaat heel charmant vind! Arwen heeft een lap klaarliggen voor een spandoek, maar de kou is uit de lucht: ik heb beloofd dat ik het mutsenboekje niet al aanschaffen. Het buurtcomité is tevreden naar huis gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier Grace ,beste honden vriendjes P en L hou Anny in de gaten dit voorspelt niet veel goeds nu al naar het volgende boekje ?Ik ben er voor jullie als dit uit de hand loopt .knuffel van Grace

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, misschien kunnen de breisters gewoon een babypop aanschaffen of iets breien voor een goed doel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto's zijn grappig maar als ik zo'n hond in een jasje zie denk ik :"ach arm beest".
    Nu moet ik wel toegeven dat hier in Noorwegen de eventuele noodzaak voor kleine hondjes wat meer aanwezig is. De buikjes kunnen erg koud worden in de sneeuw

    BeantwoordenVerwijderen