zondag 4 oktober 2015

Herfst.

Het afscheid van de zomer vervult me altijd met 
weemoed.

Maar op een ochtend zoals deze
met optrekkende mist en 
bladeren die in de mooiste kleuren
naar beneden dwarrelen
heb ik er wel weer vrede mee.


Ook op mijn atelier vallen de blaadjes.

Bladeren van vilt.
Geïnspireerd door het werk van Sue Spargo. 

Kom, we gaan de blaadjes eens een voor een bekijken. 


Het hoeft niet altijd zo heel sterk versierd.


Maar het kan natuurlijk wel.


Een herfstig kleurtje kan ook! 


Oh, wat geniet ik van dat getruttel met lapjes en draadjes. 

En met de herfst en winter voor de deur 
komt er natuurlijk weer meer tijd om 
lekker op het ateliertje te werken. 

11 opmerkingen:

  1. Prachtig ! En zolang het herfst is vallen er nog meer blaadjes, dus veel plezier met het getruttel met lapjes en draadjes. Laat je alle blaadjes nog een keer zien die er nog gaan ' vallen' ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke blaadjes zijn dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat prachtig!!! Wonderschoon gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat even genieten! Wat een leuke herfstblaadjes zijn dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt enig, wat een lieverdjes heb je gemaakt, prachtig!
    Herfstige steekjesgroetjes van huis tot huis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat is dit schattig ,de hefst krijgt bij jouw meer kleur ,heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk ik heb er ook zin in!!!!
    veel plezier en groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn dat bijzonder mooie blaadjes....!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herfstblaadjes zijn mooi, maar deze van jouw zijn ook heel mooi en speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke inspiratie! Het wordt tijd dat ik m'n viltlapjes weer tevoorschijn haal :-)

    BeantwoordenVerwijderen