vrijdag 23 mei 2014

Hink-stap-sprong.

Al hinkelend en struikelend begeef ik me al een week 
door het huis. 

Als je hele inventaris van de woonkamer ergens 
anders in huis moet worden opgeslagen is er weinig ruimte meer voor
andere dingen. 

Maar  ik wist afgelopen week toch nog een 
steekje te doen. 


O,o,o,
Rafeltje is zelfs aan iets nieuws begonnen! 

Al m'n werkjes liggen veilig helemaal achterin m'n atelier en 
om daar bij te kunnen tja, dat vraagt enig klimwerk.

Maar door een kiertje in de kast kon ik net wat bolletjes
katoen te pakken krijgen.

Dat lieve gehaakte babydekentje


van de crochet-a-long wil ik ook wel voor mezelf in het groot! 

  
En zo begon ik dapper aan een deken met de dubbele hoeveelheid steken.
Waar ik er eerst wel een beetje tegenop had gezien (wat een lap!) werd 
deze week echt m'n troetellapje.
Wat een troost.

Ik kan hier helemaal niks.
Koffie zetten,
het toilet schoonhouden.
Op een stoel zitten.
Zelfs m'n internet lag er even uit. 
Dan houdt het wel op.

Maar nu, nu is het bijna klaar! 
Ik kan niet wachten tot de mannen het pand verlaten! 
Eindelijk het huis weer voor mezelf.
De komende week alles schoonmaken en weer een plaatsje geven.
Heerlijk!
Wat wil je nog meer dan een opgeruimd huis aan het begin van de zomer? 





5 opmerkingen:

  1. En dan ook nog zo'n supervrolijk haakwerkje om mee bezig te zijn.... Dat belooft wat, deze zomer: handwerken, tuinieren - verder hoeft er niets, want alles is op orde!
    Veel plezier van al het moois om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het ook niet zo op al dat werkvolk ;) gelukkig is het bijna weekend en dan heb je het rijk weer alleen. Veel plezier, het blijft nog mooi weer ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zal supeblij zijn als alles achter de rug is.
    En dan kun je gaan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat jij er al middenin zit. Bij ons staats dit nog allemaal te gebeuren!
    Succes ermee en mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heerlijk voor je als straks alles weer op z'n plek staat en het huis weer alleen voor jou is.

    BeantwoordenVerwijderen