donderdag 6 februari 2014

Eindelijk!

Na de 365 beestjes leek het er maar niet meer van de komen: 


Zomaar uit de vrije hand lekker iets tekenen. 
Tot afgelopen dinsdag.
Toen moest het er maar weer eens van komen.

Helemaal alleen kon ik het nog niet:
ik gebruikte een opdracht uit het 2e tekenlab boek van Carla Sonheim.
Dit deel gaat helemaal over fantasiefiguren.
Eindelijk weer eens alle stiften en potloden van stal 
lekker aan het werk. 


Een 365 dagen-project kan heel leuk zijn om je creativiteit te stimuleren.
Bij mij werkte het een beetje averecht! 
Maar het was weer genieten! 
Al snel was de lege tafel helemaal vol met troep, zodat m'n werkplek
al snel niet groter was dan 10 vierkante centimeter. 

7 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze weer leuk Anny!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi weer ,en ja een beetje koudwatervrees en nog niet de rust ervoor gehad ,.....komt goed je hoort nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anny,
    Wat een leuke tekeningen!
    Ik zou zo bij je willen aanschuiven en met je mee gaan tekenen.
    Geweldig.
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, troep zou ik het niet noemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen