woensdag 27 november 2013

Klein beginnen.

Oh, ik kan het niet laten! 


Ben weer begonnen met een grote sjaal breien.

Zo'n eindeloos werk en heerlijk rondbreien 
(nou ja, nu nog even niet)
kan ik gewoon niet meer missen.



Dit keer werk ik met 2 verschillende tinten Aade Long garen.
Het is een verlopend garen en dat verklaart waarom de opzet in groen en blauw
een beetje vreemd overkomt. Maar dat verloopt zorgt straks vast nog voor verrassingen.
Nou ja, dat hoop ik! 

Ik kocht het dik een jaar geleden al bij Astrids wol.
Het is niet zo kostbaar als de shetlandwol die ik voor de pinwheelsjaals gebruikte.
Maar ook wat grover en pluiziger. 
En al die tijd lag het rustig te wachten op z'n beurt. 

Het patroon met de bloemen is ook van Astrid.
Je vind haar webwinkel hier

6 opmerkingen:

  1. Oh, wat heerlijk om dat in voorraad te hebben. Ligt stilletjes te wachten op z'n beurt en intussen geniet je van de mooie kleuren! Veel succes met je nieuwe project - ik kan me goed voorstellen, dat je weer lekker wil breien. Ben benieuwd naar het kleurenverloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk weer ,zag je pinwheel bij wieke langs komen ,prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blauw-groen, mijn lievelingskleuren. Prachtig!
    Veel plezier
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je zo snel weer de pennen oppakt. Dat begin belooft al veel moois. Prachtig garen gebruik je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat garen ziet er prachtig uit!
    Ben al reuze benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen