zondag 27 oktober 2013

Zit dat wel snor?

Jongens, ik heb toch zo'n ruzie gehad met 


de kerstman! 

Z' n snor zit scheef!
Na 2 keer uithalen en een nieuwe knippen 
(die dingen zijn helemaal niet zo stevig)
zit ie nog niet zoals ik het bedoelde.

Op de een of andere
vind ik deze kerstman toch al vreemd:
zo lang, dun en lekker
inplaats van een gezellige goedlachse dikkerd.


Ik laat die snor nu maar zitten.
Inmiddels is het applicatieblok van deel 4 van Scandinavian Christmas af.


Dat ziet er al indrukwekkend uit!
Zo even uitgelegd op de vloer. 
Nu nog een aantal van die kleine churn dash blokjes en dan is het 
middenstuk klaar.

Maar eerst aandacht voor een kleine jarige:


Alweer 6 jaar vandaag.
De boffert: is ie zomaar 25 uur lang jarig.
We zijn net terug van een verjaarswandeling. 
Wat een wind!
Allebei probeerden ze de blaadjes te vangen die zo heerlijk over de weg waaien.
Resultaat: het laatste deel liepen we te sjokken.
De hondjes klaagden nog net niet van:
"Zo moe!" En ... "kun je me niet dragen!" 

En nu liggen ze samen hard te snurken in een warm hoekje! 
Helemaal tevreden zoals iedereen tegenwoordig roept.


11 opmerkingen:

  1. Het is nog net niet een pierlala..trouwens dat rendier is ook een speciaal ras! Het ziet er allemaal erg leuk uit. Je zult er niet snel op uitgekeken raken!
    En dan ook nog een jarig op deze stormachtige dag... Van harte gefeliciteerd en dat nog maar heel lang in een warm hoekje mag liggen snurken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je niets had gezegd, had ik niet eens gezien dat de snor scheef zat!
    Wat wordt het een mooi geheel, leuk om nu al zo met kerst bezig te zijn.
    Nog gefeliciteerd met de jarige!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kerstman zal zijn snor liever zo hebben, denk ik. Het past wel bij hem.
    Geef de jarige maar een lekker snoepje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je hondje. Zij trof het zeker een lekkere lange dag. Je quilt wordt prachtig.
    Je moet nog wel hard doorwerken als die met kerst aan de muur moet hangen.
    Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de jarige, nog 10 minuutjes. Die kerstman toch, maar z'n scheve snor heeft wel wat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar wat een prachtig werk maak je!!!!
    Echt heel erg leuk, enne ik zou die snor maar lekker laten zitten hoor. kan jou het schelen, niemand die het ziet toch?
    Vandaag maar niet te veel naar buiten, anders vliegt het-net- jarig-geweest-hondje zo door de lucht!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je verjaardag.
    en je kerstman heeft het recht om er anders uit te zien!
    gisteren zag ik op tv een finse kerstman zijn kerstmankleren uittrekken en de sauna ingaan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik vind hem grappig hoor, je lange dunne kerstman. Wat is de SC toch prachtig, die ga ik ook nog eens maken, ooit...

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moet die snor niet andersom , vind hem trouwens best grappig zo .en gefeliciteerd met de kleine ondeugd
    Gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahaha! Wat leuk een extra lange verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen