vrijdag 31 mei 2013

Uitgefeest...

en uitgewoond...
Dank jullie wel voor alle goede wensen.
Maar het feest is nu echt wel over hoor! Het was een geweldige dag!


Toen ik thuiskwam van het koken bij de oude Mevrouw Rafel stond er een emmertje met deze kleurige bos gerbera's voor de deur.
Dank je wel buurvrouw van "quilts van de buurvrouw!"
En... dat was allang niet meer gebeurd: er is twee keer voor me gezongen.
Je snapt: Rafeltje werd er verlegen van! 

Maar nu is het feest over en met de gekke auto-immuunziekte die ik heb moet ik even gas terug nemen.


Maar... zomaar op de bank hangen is er niet bij.
Daar knap ik helemaal niet van op.
Dus ging ik op zoek maar m'n mand met katoentjes.


Vorige week had ik ook al een paar niet zo beste dagen en toen was ik begonnen met kleine
granny squares.


Kijk, die kan ik nu mooi omhaken!


Wat het precies gaat worden weet ik nog niet...
een dekentje kan iedereen welk gebruiken, dat komt wel goed! 
Zal ik 3 rondjes doen of ze groter maken?

Niet vergeten: voor alle fans van The great Brittish Bake-off:
er komt een Nederlandse versie: Heel Holland bakt.
De eerste uitzending is a.s. woensdag om 20.30 op Ned.I 

5 opmerkingen:

  1. Dat gaat beslist een mooi kleurig dekentje gaan worden. Ik wens je een rustig weekend.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog van harte gefeliciteerd!! wat fijn dat je dit feest mocht vieren!
    veel haak plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van HARTE GEFELICITEERD.
    Vrolijke granny's. Hoeveel randjes? Wat doe je liever? Veel blokjes aan elkaar naaien/haken of draadjes wegwerken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een kleuren! Fijn dat je verjaardag met alle gezang en de leuke 'gedeelde' avond zo gezellig was

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd!!! Mooie granny's maak je, zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen