vrijdag 24 mei 2013

Hondenbrokken.

Vanmorgen ging ik even naar het tuincentrum om brokjes voor de hondjes te halen.


Daar verkopen ze ook van alles! 
Ik vond deze lieve rollletjes kant in een hoekje. 
Nee, niks voor de hondjes!
De stofjes eronder kocht ik trouwens een paar weken geleden bij de Quilthoeve.


Onderweg kwam ik een bord tegen waarop stond dat het om kwart over elf
in de morgen 6 (ZES) graden was.
Niet direct weer om een plekje te zoeken in m'n prieel.


Verse thee onder de muts en een gezellig werkje erbij.


En natuurlijk ook iets lekkers.


En dan genieten van al dit moois! Oh, was het maar zomer.



4 opmerkingen:

  1. Leuke kantjes Annie. Je hebt het erg gezellig gemaakt met die kleurrijke spulletjes.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer, dat zo koud is - wat heb je daar een leuk hoekje! En die mooie theemuts en de cupcakes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik wil ook graag eens buiten zitten. Mooie aankopen heb je gedaan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrr... Dan maar binnen het gezellig maken! En dat is aardig gelukt, met al die vrolijk dingen om je heen. Hoop wel voor De hondjes dat je niet zo enthousiast bij de afdeling lintjes werd, dat je ze opeens helemaal vergeten was :-)).

    Groetjes, stephanie

    BeantwoordenVerwijderen