maandag 4 februari 2013

Papieren Maandag.

Vandaag weer eens een ouwetje. Een van de 365 beestjes van verleden jaar! 
Speciaal voor Fleurtje!
Of heet ze nou toch Floortje? Ja, ik weet het, het is vreselijk onattent van me... maar ik weet het nooit! 
Want, de poes van de buren, het zusje van Freek heette Floortje,
en het oppashondje iets verder in de straat heet Fleurtje, net als die leuke beagle van T. Of heette die nou Floor? Nee, dat was Fleur...

Nou je ziet het: ik haal ze allemaal door elkaar. 
Ik begin een beetje te lijken op de oude mevrouw hier uit de buurt waar ik afgelopen
zaterdag even mee op liep. Zij zei: "Kind ik ga bij de wijnboer weer terug naar huis, want ik heb storing in mijn hersenen! Anders raak ik de weg kwijt."

Prachtige he, ze is af en toe wat in de war, maar weet het zelf heel goed. (Wat op zich vreselijk is voor haar!) Maar die storing... heel mooi gevonden.

Maar het gaat hier om Fleur en haar vrouwtje R. 
De meeste van de vaste bezoeksters van de Westlandse Bee kennen het hondje wel.
Eerlijk gezegd is het onze onofficiele mascotte.
Nou, die kleine ongeluksvogel is dit weekend ongelukkig gevallen en heeft een van haar pootjes ernstig bezeerd.
Vanmorgen was ze bij de dierenarts voor een operatie. 
En daarna gaat ze zeker 6 weken in het gips.

Nou, dat verdient toch wel een:

VAN HARTE BETERSCHAP! 


En wie weet komt Fleur de volgende keer wel in zo'n hippe kleine-hondjes-tas.

2 opmerkingen:

  1. Och Anny en weer zulke fraaie schatten van hondjes komen hier langs.
    Inderdaad een mooie woordspeling van die mevrouw...!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt lief die hondjes in tasjes!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen