maandag 7 januari 2013

Papieren Maandag.

Begin  januari, alle feesten zijn weer even achter de rug. Daarom pak ik de draad weer op met m'n papieren maandag: de dag waarop op dit blog geen draadje of lapje te vinden is. Nou ja, meestal!
Ik begin met een nieuw boek van Carla Sonheim: The art of silliness. Een heerlijk boek waarin je kunt tekenen, doodlen en wat zo fijn is: bij iedere opdracht is een deel van het papier al ingevuld. Dus weg met de angst voor het lege blad. Dit boek begon als een internetcursus in 2011. En nu staat alles bij elkaar in een boek. Voorlopig alleen in het Engels. Want haar 1e boek: drawinglab is er nu ook in het Nederlands als Teken lab. Daarnaast werd dit najaar ook een boek van haar hand uitgegeven met fantasie dieren tekenen.
Als je heel erg van giraffes houdt is het misschien leuk om meedoen aan dit de onlineklas van dit jaar. Die gaat helemaal over giraffes. Carla vind je hier
En dan dit keer een papieren maandagplaatje waarin wel een stofje is verwerkt. Een collage van 10 bij 15 cm.

4 opmerkingen:

  1. Wat werkt Carla mooi met aquarel.
    Jouw kaartje ziet er ook weer erg leuk uit. Het werk van jou zou ook zo in een boek kunnen. Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch prachtig kleurrijke kaarten, ik wordt er altijd zo vrolijk van! Heb zelfs een papierblokje gekocht om heeel voorzichtig zelf wat te gaan fröbelen, je steekt me aan Anny!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief, dat jongetje op de kaart. Een mooie link naar carla, zeker voor jou heel inspirerend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb carla sonheim via jou leren kennen. ik heb voor kerstmis een boek van haar aan mijn oude, creatieve moeder gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen