woensdag 30 januari 2013

Lui lezen.


Hoewel het veel beter met m´n pols gaat dan dat ik eerst dacht, geef ik hem toch maar een beetje rust.
Ik heb nu voldoende tijd om eens lekker lui te zitten lezen. Het borduurwerk moet maar even wachten.


Daarom haalde ik deze 2 boeken van Kate Jacobs klik uit de boekenkast.
Er zijn er 3. Alleen het eerste deel is vertaald in het Nederlands, voor zover ik weet en heet: 
"De vrijdagavond Vriendinnenclub"

Het gaat over een wolwinkel in hartje New York. En zoals de titel al zegt komen elke vrijdagavond een aantal vrouwen bij elkaar om te breien,verhalen over de liefde en liefdesverdriet te delen.
Gewoon een gezellige roman met het gewone leven, geboorte, ziekte, dood... niks wordt de leden van de club bespaard. 

Het tweede en derde deel zijn volgens mij alleen in het Engels hier te koop.
Het tweede deel is: "Knit Two"
en het derde dat ik nog niet gelezen heb is:
"Knit the Season". 

En het is echt een aanrader om te lezen als je een echte handwerkenthousiast bent!  

8 opmerkingen:

  1. Oh, het eerste deel ken ik, heeeeel erg mooi!! Ik kreeg de tip van een vriendin, en we waren allebei ontroerd over het boek.. Ik wist niet dat er nog meer delen waren, fijn om te weten, ik ga er zeker naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook op zoek lijkt mij leuk om te lezen.

    Bedankt voor de tip. Kende deze niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, deel 1 ken ik ook - wist niet dat er nog meer delen van zijn... Gummi, snel kijken of ik ze ergens in een bieb kan vinden! Uren leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke leestip!
    fijn dat het beter gaat met je pols, maar nog wel rustig aan doen!!!!!!!!
    (ben ik duidelijk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veel plezier met je zalig nietsdoen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeps !! BETERSCHAP .

    Weet niet of je het leest want je bent niet uit je boek te sleuren !!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen vervelende bezigheid om je pols rust te gunnen. De boeken ken ik niet, ik word er wel nieuwsgierig naar. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen