woensdag 2 januari 2013

Goede Voornemens.

Nou, die heb ik nooit, maar verleden jaar begon het er toch erg op te lijken: ik was van plan om mee te bouwen aan de huisjes-van-restjes. (building houses from scraps). En ik begon heel enthousiast:
Al snel stonden er 20 huisjes aan elkaar. En toen was het op. Ik was niet tevreden met sommige blokjes. Niet precies genoeg! En het topje ging de kast in. Een paar weken geleden kwam ik een lief gestreept stofje tegen.
 Als ik daar nou eens een randje van zo'n cm breed om het lapje zou zetten...  En dan gewoon afwerken met een rode rand. Maar wacht eens: daar gaat m'n droom van een grote rood met witte huisjesquilt. Van die kleine quiltjes heb ik er genoeg. Ik denk dat ik toch nog maar even wacht en kijk of ik er in de toekomst nog wat huisjes bijmaak! En...
morgen is ze jarig. Alweer 3 jaar wordt Lizzy. Hier op de foto heeft ze een zacht plaatsje gezocht op Oudejaarsavond. Heerlijk op de bank. Misschien droomt ze wel van haar cadeautje
Een sokpopje om eindeloos mee te spelen. Want dat doet ze nog graag.

11 opmerkingen:

  1. Wat een lekker dotje ,ze is net zo oud pardon jong als onze grace gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je rode huisjes zijn erg leuk. Helaas ben ik ook vroegtijdig gestopt met bouwen. Ik heb net genoeg voor een kussen.
    Felicitaties voor de jarige lizzy morgen!
    Groetjes, Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha die pop!! leuk!
    raar he, dat je ergens enthousiast voor bent en dan later toch weer minder...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi cadeautje.
    Je rode huisjes zijn erg mooi. Ben benieuwd waar je voor kiest

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gewoon nog eevn in de kast laten je huisjes, tot je het heel zeker weet hoe 't moet gaan worden...Geeft Lizzy nog een feestje? Alvast gefeliciteerd met de jarige. Het cadeau ligt al klaar geloof ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn prachtige huisjes die je gebouwd hebt. Misschien kun je er iets leuks omheen verzinnen. Fijne verjaardag morgen met Lizzy. Wat zal ze blij zijn met haar knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie huisjes Anny en wat is Lizzy toch een dot.
    alvast proficiat voor haar!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijke felicitaties voor Lizzy! Wat ligt ze daar heerlijk op de bank, beeldschoon te zijn. Een fijne dag, morgen - wat zal ze spelen met haar knuffel!
    Die huisjes zou ik ook nog even aankijken, nog even wat langer over nadenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Anny, gefeliciteerd met je leuke Lizzy. Wat lief dat je een knuffel voor haar hebt gemaakt! Gewoon af en toe een huisje erbij maken en tussendoor de quilt wegleggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien ook leuk om een heel brede rand met afwisselende patronen er omheen te bouwen? Dan word-ie toch groter en kun je de huisjes laten zoals ze zijn.. Lief je hondje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lizzy is alvast wel tevreden met haar huisje! geef haar een felicitatiehondenknuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen