zondag 5 augustus 2012

Varend corso

Benieuwd naar het Varend Corso? Helaas lukte het me niet om foto's te maken. Rafeltje rukte uit op haar scootmobiel.. -Ja, ze kan ook gewoon lopen, verwarring alom, maar is snel moe en fietsen kan niet meer vanwege de spierziekte,- Met de 2 hondjes op de plank. Vinden ze geweldig! Maar dichtbij de sloot staan is toch een beetje griezelig... ze zal de eerste niet zijn die tijdens het corso met kar en al in het water beland... ! Daarom het fototoestel maar in de tas gelaten. Gelukkig wist Ansje van Ansjessteekjes wel mooie foto's te maken. Je vindt ze hier

5 opmerkingen:

  1. Anny dank voor de link, het zijn geweldig leuke foto's van een prachtig corso!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleurrijk en vrolijk geheel al die prachtig versierde boten!! En wat knap dat ze allemaal zo mooi en origineel zijn, hoe verzinnen en maken ze dat toch?! Ik snap dat jullie (jij + hondjes) hiervan genoten hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Anny, Heel goed dat je niet dichterbij bent gaan staan hoor. Pf je moet er niet aan denken.
    Maar wat was het weer een mooi kleurig schouwspel he? Echt genieten
    Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de hondjes zo ook gezellig mee konden. Het lijkt me zeer de moeite waard om het toch ook eens te gaan bekijken. Ik ga alvast even bij Ansje kijken.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat ik ze nou vrijdag al gezien hebben bij haar. Twee keer gezien nu. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen