woensdag 4 juli 2012

Van slangen en sliertjes

Het lijkt wel de titel van een slecht kinderboek. Zoiets als "Drie jongens en een oude schuit".
Maar zou het er dit jaar dan toch nog van komen?
Zou ik de slang van m'n mobiele airco toch nog van zolder moeten halen? Je ziet... hij ligt als sinds oktober 2010 op zolder. Verleden jaar heb ik de airco dus niet gebruikt. Ooit kocht ik hem in de zomer van 2006 omdat onze Jimmy Joy al zo'n oud hondje was en het zo warm had en ik gebruik hem graag in in m'n atelier...
Daar zit ook de kastdeur die ik met schoolbordverf schilderde... (een oud schooljuf blijft een oud schooljuf!) en waar ik dingen opschrijf die ik ALTIJD vergeet. Hoe je de printer moet doorspuiten als de inkt niet goed doorloopt bv. of
Die tekening van Frederiekje. Ik heb een tijdje een strip getekend waarin Frederiekje een van de hoofdpersonen was. Ze kan al jaren niet quilten en wat ik ook van het bord veeg... Frederiekje blijft staan. Ze zal het toch ooit nog weleens leren!
Gelukkig gaat het mij wat gemakkelijker af... er liggen alweer diverse sliertjes vingerhoedjes klaar om aan het grotere blok te zetten.
Maar wat op dit moment me toch het meeste trekt is m'n pinwheelsjaal:

telkens andere kleuren kiezen is zo leuk en daardoor vlot het werk ook goed.
Gelukkig ben ik nu aan het rondbreien... maar het aantal steken wordt ook steeds meer, zodat een naaldje breien ook steeds meer tijd kost!

4 opmerkingen:

  1. Toch wel erg handig, een schoolbord zo dicht bij de hand. de pinweel sjaal wordt erg mooi!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed idee zo'n schoolbord!
    je sjaal wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel handig zo'n schoolbord.
    Je sjaal is al weer een mooi stuk gegroeid en de vingerhoedjes zien er ook goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een beauty, de pinwheelshawl...daar zou ik ook niet mee kunnen stoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen