woensdag 25 juli 2012

Broddelen

Wat is het al een lekkere dikkerd he, m'n breirol. Eigenlijk is het volkomen nutteloos werk. Want naar een post van huisnaaister zal ik wel nooit solliciteren... dus hoef ik ook niet aan te tonen wat ik allemaal presteer op dat gebied... maar het is zo leuk om te doen.
Uitgerold is het al een behoorlijke lengte. En juf, ik ben bij met m'n huiswerk hoor! Dit is de breirol die bij Jookies op het blog staat. Ook Annelein heeft een breirol op haar blog staan. Maar een mens moet keuzes maken in het leven... dus doe ik er maar eentje. Wel vond ik in een blogje van een een week geleden bij Annelein een link naar een lief klein rood borduurpatroontje.
Die zijn zoooooo lief. Ik kan ze niet weerstaan. Alleen... het is weer min of meer nutteloos, behalve dan het plezier van het maken. Want... wat doet iedereen met die kleine rode werkjes? Er zijn veel meer borduursterds die er weg van zijn. Wat kan ik ermee? Voorlopig geniet ik van af en toe een steekje in de zon. Zo'n klein overzichtelijk werkje kan ik net aan! Voor breien aan de pinwheelsjaal is het veel te warm.
 Gisteren knarsten de steken over m'n naalden. Brrr. Maar ik heb weer een aantal randen gebreid.

9 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor, je breirol en ook het rode lapje. Ben er zo gek van van dat rood.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die leuke borduurwerken kan je overal in verwerken b.v. Op een deksel van een naaidoos heel leuk Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleine rode lapjes kun je ook allemaal aan elkaar naaien en er dan een rol (pronkrolletje) van maken, net zoals de breirol...!?
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vooral de shawl! Groet Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik maak er een rol van, ben er net mee begonnen de afgelopen week. Geweldig wat een leuk klusje.

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch fijn om er mee bezig te zijn. Ik ga zo ook weer eens een werkje oppakken.
    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nutteloos kan wel bijzondere dingen doen met je humeur :) da's ook wat waard

    BeantwoordenVerwijderen
  8. snoepig rolletje en lief borduurtje, maak er maar een naaldenboekje van of bekleed een doosje of agenda of..of..
    kaart voor omi?

    BeantwoordenVerwijderen