maandag 9 april 2012

Papieren Maandag.

Maandag - wasdag! Maar niet op mijn blog. De laatste tijd was de maandag gereserveerd voor het mailart project van mei vorig jaar. En daarvoor voor de verfklodders van Carla Sonheim.
Omdat Rafeltje naast alles wat ze met draadjes doet ook grrag met papier werkt heeft ze een flinke voorraad collages, tekeningen enzovoort. Voortaan komt er op maandag een collage of tekening op het blog met weinig of geen commentaar.
Dat een collage ook met weinig middelen kan bewijst dit uit m'n agenda gescheurde blad. Omdat het plaatje me een beetje aan een paashaas doet denken koos ik dit werk om papieren maandag mee te starten.

7 opmerkingen:

  1. Ik zie dat het de foto uit de kop van je blog is, Wat een leuk effect!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat goed gezien Antje, zover was ik nog niet... ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja! een paashaas of een poes! leuk gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is erg leuk - simpel is altijd goed! Ik ben heel benieuwd naar de komende maandagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit begint belooft dat het een mooie reeks zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen