maandag 20 februari 2012

Mailart maandag

Het lijkt of ik het erop heb uitgezocht, maar dat is niet zo. Vandaag 4 enveloppen die perfect bij elkaar passen. Allemaal met een doodle. Was de laatste enveloppe van vorige week nog in zwart-wit. Deze 4 zijn in kleur.
Verder kan ik er weinig over vertellen. Ik noem de tekeningen dikwijls "werelden". En sommigen zien er ook kleine mandela's in.

Als ik tijd genoeg had zou ik er ook weleens eentje (of meerdere ;-)  willen borduren.

De enveloppen raken op... nog twee keer heb ik er 4. Dan is de serie compleet.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi en zo goed bij elkaar passend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatjes, heel erg kleurrijk en creatief! Mooi joh, die kun je zo inlijsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, ik moet altijd nog eens kijken met dit soort tekeningen, er is zo veel in te zien!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat schitterend, elke keer ontdek je weer wat nieuws erin, enig
    groetjes joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi stel! je blijft naar de details kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk steeds weer: wat een talent! Ga een boekje illustreren, geef het uit in eigen beheer. Verras de wereld!

    BeantwoordenVerwijderen