dinsdag 10 januari 2012

Lost & Found...

Het leuke van opruimen is dat allerlei verloren gewaande schatten inens opduiken, zoals deze twee gedeeltelijk machinaal, gedeltelijk met de hand geborduurde dames..

Ze zijn allebei 11 cm lang en deze onderste is 5 cm breed, de bovenste - even meten hoor- die is toch wel 8 cm breed... Ik probeerde toen om stukjes stof te verwerken in een borduurtje. Het zijn dus echte proefjes, die ik misschien nog weleens ergens in verwerk. Voorlopig moeten ze een vast plaatsje krijgen, zodat ze volgend jaar weer niet in de Lost & Found kolommen opduiken...

4 opmerkingen:

  1. ik vind ze erg leuk! zou leuk zijn als ze nog eens terugkomen in iets waarin ze verwerkt zijn, t is wel een beetje zielig, zo op een stapel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Anny, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk, dit is heel apart
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk! dat staat echt op mijn verlanglijstje: machinaal borduren - dit wakkert mijn verlangen weer aan ...

    BeantwoordenVerwijderen