zaterdag 28 januari 2012

Dromen

We zijn nu een dag verder en ze zitten er nog steeds... Misschien zou  een borduurwerkje helpen zoals J. suggereerde en ze zijn zeker niet vergeten om het strijkijzer uit te zetten, (en wie heeft dat dan gedaan!), zoals een andere reactie aangaf. Ik ging eerst maar even zitten met een pot thee en wat koekjes... Want wat zouden ze nu echt willen...
Oh, was het antwoord: ging het maar vriezen, dan konden we met z'n allen schaatsen... De kleintjes met een stoel...

Jaaaaaa, vorst met sneeuw! Dan konden we een sneeuwpop maken...

Of de kleintjes meenemen op de slee, Oh, wat zou dat gezellig zijn... En dan later bij de schemering binnen komen en warme chocolademelk drinken of lekkere erwtensoep! Maar ja, zeker vorige week was daar nog geen kans op... en ik stelde voor om dan maar samen koekjes te gaan bakken:
Volgende week komt de Familie Muis een weekje logeren en we hebben nu al heel wat koekjes gegeten tijdens dit gesprek en daaarom moet de voorraad even aangevuld worden! En kijk de dames zijn weer helemaal in hun element.
Dienstmededeling: mijn oude blog is terug... het ziet er vooral heel kaal uit en... ook heel leuk: ik kan er zelf niet in. Maar je hier kun je het vinden.
En... zaterdag is huisjesdag... maar ik  ben nu al met vorstverlet... ik heb geen nieuwe huisjes!

3 opmerkingen: