woensdag 2 november 2011

Inspiratie

Ik probeer om iedere week een journalblad te maken. Het lijkt heel logisch om dat te doen in het boek dat ik dag in dag uit met me meesleep. Maar dat is gewoon papier en dit blok heeft aquarelpapier. 300 grams is het. Dat is best dik maar dan kun je erop werken zonder het eerst op te spannen. Toch kan dat dikke papier ook nog gaan krullen maar door de achterkant even te bewerken met verf of inkt blijft het toch vlak liggen.
Het beeld dat ik hier gebruikte noem ik meestal "werelden". Bezoekers van mijn oude blog op weblog herkennen het beeld misschien van de mailart enveloppen uit mei. Al die enveloppen moeten ook eens een plaatsje krijgen, dus ben ik van plan om de komende tijd elke week een envelop te laten zien.
Het begon zo onschuldig met maar 1 envelop, toevallig op 1 mei 2011. Maar het groeide uit tot een serie van 31 enveloppen. O ja, het paarse gebreide roosje bedekt het adres... ik moet even alle enveloppen goed inscannen, maar deze is er doorheen geglipt als foto... en deze eerste hoort er ook niet helemaal bij omdat de 30 volgende een andere kleur en maat hebben.  

1 opmerking:

  1. Heel leuk die envelop Anny! Dat korset vind ik zo grappig, met dat "uitgezakte" poppetje erboven!
    De beestjes uit je vorige logje zijn ook weer heel leuk! Het was weer genieten!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen