zondag 18 september 2011

Tentoonstelling.

Het kunstenaarscollectief WIT hield vandaag en gisteren een tentoonstelling in de Watertoren in Naaldwijk. Zo dichtbij huis krijg ik het nooit. Vanmorgen ging ik met de hondjes langs de watertoren, zoals bijna iedere ochtend, en zag de letters in het gras.... dat is nog eens wat anders dan de schapen, die af en toe het graslandje lekker kaal eten... Ik dacht eigenlijk dat het volgende week was... en dat is ook zo. Volgend weekend is de Watertoren en de tentoonstelling op de hoek van de Grote Woerdlaan en de Verburchlaan ook geopend van 11.00 tot 17.00 uur, zowel op zaterdag als op zondag.
Eigenlijk kan ik meer van de watertoren vertellen dan van de expositie... Als klein meisje van bijna 6 kwam ik er vlak naast wonen. O, o, wat was ik bang van die enge hoge toren. Ik ben er toen een keertje in geweest met mijn vader want ik dacht dat ie vol met water zat... en stel je voor dat ie ging lekken... Voor een kind met veel fantasie is zo'n toren echt griezelig... En vandaag was ik er dus weer. De toren maakte van binnen weer dezelfde overweldigende indruk... En de tentoonstelling... tja, daar moet ik volgende week nog maar eens heen.

 Meer over het kunstenaarscollectief op http://www.collectiefwit.nl/

3 opmerkingen:

  1. ik heb je terug gevonden

    zeer mooie blog heb je, ik volg je

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die toren lijkt zo net het decor voor een thriller. Ik kan me voorstellen dat je daar als kind een angstig gevoel bij hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht ook altijd dat het vo met water zat

    BeantwoordenVerwijderen