maandag 5 september 2011

Breien, breien, breien...

Rafeltje breit best veel de laatste tijd. Altijd meerdere werkjes naast elkaar, want ze houdt van afwisseling! Zoals ik al eerder opmerkte is vooral het keukendoeken breien hardstikke verslavend! Dat is toch wel zo'n lekker werkje voor bij de tv. Vroeger breide ik sokken, maar daar heb ik er nu wel genoeg van... en zo'n heerlijk stapeltje keukendoeken mmmm...
Maar er is ook nog de sjaal uit de Anna van april. Op m'n oude blog liet ik een cirkel van kleine blokjes zien en als je het voorbeeld niet kent is het ook moeilijk voor te stellen hoe het moet worden. Daar kreeg ik ook veschillende vragen over. Nou... zo dus. Overigens ben ik alweer wat verder met het werk. Maar dit is nu net zo'n werkje dat niet echt lekker bij de tv of bij de oude mevrouw Rafel gaat. Te veel telwerk! Maar de sjaal wordt wel erg mooi.

1 opmerking:

  1. Wat zijn we lekker aan het inhalen. En ik ga je volgen, ik weet nu hoe 't moet. Je profiel'foto' is super. Kun je mij ook niet tekenen met de nieuwe intelligente bril? Ik heb ook gebreid, het is er wel weer voor ;) Ziet er wel spannend uit, de Anna Sjaal. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord had

    BeantwoordenVerwijderen